CREACIÓ DE XAPES REIVINDICATIVES PEL DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

DAVANT LA VIOLÈNCIA LA NEUTRALITAT RECOLZA L’AGRESSOR. NO MIRIS CAP A UNA ALTRA BANDA. REIVINDICA’T!

El 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones i des de l’Oficina Jove volem posar el nostre granet de sorra per visibilitzar aquesta problemàtica i expressar el nostre rebuig a la violència de gènere. Així doncs, AVUI, dijous 22 de novembre de 17:30 a 19:30 disposarem d’una taula a la mateixa oficina on es podran crear xapes reivindicatives per lluir-les aquell dia o qualsevol altre (totalment gratuït).

Us deixem també a continuació diversos links de curmetratges i vídeos molt recomanables:

Querido papá

Despierta

Like a girl

El orden de las cosas

Ahora o nunca

Me quería tanto...

Cuéntalo

Amarse sin amos

Comentaris
Talk to him about it https://www.adlist24.com/category/massagespa
denys
23/11/2018

Escribe te comentario:

=

Otras noticias

Otras noticias

Formació: Les relacions afectives en el marc de la intervenció social amb joves

Tallers d'acompanyament emocional i interseccionalitat 24 i 31 d'octubre La Seu d'Urgell

OFICINA JOVE DEL MARESME 17 Octubre 2019

Octubre 2019 - Campanya informativa OJM

Què és un esplai? Què és un cau? Quants hi ha al Maresme? Descobreix-ho a la nova campanya temàtica del mes d'octubre!

OFICINA JOVE DEL MARESME 15 Octubre 2019

CURS GRATUÏT A MATARÓ - GARANTIA JUVENIL

El proper 21 d'octubre s'inicia un curs gratuït d'auxiliar d'ajuda a domicili: ajuda psicosocial a persones amb dependència, a Mataró.

OFICINA JOVE DEL MONTSIÀ 11 Octubre 2019

Concurs Calendari Montsià Jove 2020

Comença la tercera edició del Concurs d'Instagram de l'Oficina Jove del Montsià! Participa!

OFICINA JOVE DEL MONTSIÀ 11 Octubre 2019

El Consell Comarcal del Montsià contractarà a cinc persones joves en pràctiques beneficiàries de Garantia Juvenil

El Consell Comarcal del Montsià rep una subvenció en el marc del Programa Operatiu d’Ocupació Juvenil 2014-2020 per a la contractació de persones ...