10 trucs per ser més actiu

OFICINA JOVE DEL MONTSIÀ 2017 Octubre 04
Tens mil tasques a fer durant el dia o no trobes mai el moment de fer esport? Doncs, apunta't aquestes recomanacions.

SUMA 60 MINUTS. Acumula 60 minuts de moviment al dia fent activitats que t’agradin. No cal fer-ho de cop: si tens 10 minuts, aprofita per moure’t. El teu cos ho necessita i cada minut compta!
ACTIVA’T. Puja i baixa escales i desplaça’t caminant sempre que puguis. Mou-te amb “Transport actiu”: bicicleta, patinet o patins (fent servir les proteccions adequades: casc, genolleres, etc). Col•labora en la feina de casa, vés a mercat, passeja el gos… Tot suma!
MOU-TE. Si fa massa estona que ets davant de l’ordinador, la televisió, amb el mòbil, etc., fes pauses actives: aixeca’t, mou-te, estira’t, balla. Procura no passar més de 2 hores al dia davant de les pantalles.
GAUDEIX. Fes de l’activitat esportiva un dels millors moments del dia, amb els amics, la família o tu sol/sola. Passa-t’ho bé, prova activitats diferents i troba les que t’agradin!
ENROTLLA’T. Anima la teva colla a fer esport i a gaudir d’un temps d’oci actiu. Busqueu un repte i prepareu-vos per assolir-lo. Compartireu bons
moments!
POSA’T EN FORMA. Si fas esport amb regularitat no ho deixis, t’ajudarà a sentir-te bé i en forma. Si fins ara no ho has fet, prova-ho, experimentaràs noves sensacions. Ho notaràs tu i també ho notaran els altres!
PARTICIPA. Anima’t i participa en curses, excursions a peu o amb bicicleta, tornejos esportius o activitats de ball i dansa. I apunta’t també a alguna de les activitats esportives de l’escola, institut, universitat o centre esportiu. T’ajudarà a fer nous amics i amigues, a organitzar-te millor i a ser constant!
DESCONNECTA. Per concentrar-te i rendir més en els estudis, busca una estona per fer exercici: caminar, córrer, ballar, patinar, jugar un partit, etc. Contribueix a millorar les teves notes!
INFORMA’T. Si no saps quina activitat física triar, no dubtis a preguntar-ho als amics, als pares o a un professional de l’esport o la salut. Et donaran idees i en trobaràs alguna que t’interessarà.
FES SALUT. A més de moure’t també fas salut si menges a taula àpats variats amb força fruita i verdura (5 racions al dia), beus aigua sovint i procures dormir un mínim de 8 hores. I recorda’t de protegir-te del sol!

Font: www.pafes.cat    

Comentaris
Actualmente encara no hi ha comentaris, sigues el primer en fer-ne un!

Escriu el teu comentari:

=

Altres notícies

Altres notícies
OFICINA JOVE DEL MARESME 17 Octubre 2017

Ofertes laborals en el programa de la Garantia Juvenil

Consulta l'oferta de contractació laboral en pràctiques de joves beneficiaris de la Garantia Juvenil

OFICINA JOVE GARRAF 17 Octubre 2017

Sessió informativa programa de voluntariat "Actua jove, tots x tots"

Dilluns 30 d'octubre a les 17'30 a l'Oficina Jove Garraf

OFICINA JOVE DEL MARESME 16 Octubre 2017

Dia Mundial de l'Alimentació

Avui, dia 16 d’octubre es celebra el Dia Mundial de l’Alimentació, aquest any sota el lema «Canviar el futur de la migració. Invertir en seguretat ...

Beques de “Colegios del Mundo Unido” per fer Batxillerat a l’estranger.

S’ha obert la convocatòria de places (amb beca total o parcial, o sense beca) per estudiar els dos cursos de Batxillerat Internacional en algun dels ...

OFICINA JOVE GARRAF 16 Octubre 2017

Curs de Gestió d'Activitats Administratives del SEFED per a persones a l'atur

El curs comença la primera quinzena de novembre, a Sant Pere de Ribes